Tuesday, October 17, 2006

Ελέκτιονς πάρτ 2 - "Δι Ερέκτιονς"

(Προσφορά του Κόμη Μπλιάχ)

Το κοστούμι του Άρη. Μου τράβηξε το μάτι. Κι ενώ οι καλεσμένοι των πάνελ έπαιζαν το παιχνίδι με τις μουσικές καρέκλες από το ένα κανάλι στο άλλο, εγώ είχα μάτια μόνο για εκείνον. Όπου και να πήγαινε εγώ τον έπαιρνα από πίσω. Χμμ..

Ήταν μάλλον το πορτοκαλί χρώμα που αποπροσανατόλισε τους τηλεθεατές και τρελάθηκαν στο ζάπινγκ με αποτέλεσμα να μην έχουν στανιό πουθενά και απελπισμένοι όπως να κάνουν στάση στον Alpha. Αλλιώς δεν εξηγείται πως την βραδιά των εκλογών ο ALPHA ήταν πρώτος με ποσοστό 17,2%. Ακολούθησαν το MEGA με 15,5% ο ΑΝΤ-1 με 14,9%, η ΝΕΤ με 7,8% το STAR με 9,7% και το ALTER με 4,9 %. Βέβαια υπάρχει και η άλλη εξήγησης: Το Mega που ήταν παραδοσιακά πρώτο στις εκλογές έχασε την ψήφο εμπιστοσύνης γιατί όπως μου είπαν οι εκλογές θέλουν τον Χατζηνικολάου τους. Και γιατί παρακαλώ; Όπως η Θεσσαλονίκη θέλει τον Ψωμιάδη της ένα πράγμα; Δεν καταλαβαίνω.


-Comisbliah πρώην Ελένη Λουκά (αλλαγή φύλλου-ξέρετε εσείς τώρα. τζάμπα) .





8 comments:

Anonymous said...

τον θυμασε τον Αρη? στις προ περασμενες εκλογες που βγηκε στην ριγηλής μαζι με την μακαρητισα την μοσχολιου και χτυπιοτανε "Νικησαμε σας σκησαμε ΑΑΑΑΑΑ!!! Επιθεσηηηη!"

απο τοτε τον εφαγε το μαυρο φιδη κοινος ΜΑΡΜΑΓΚΑ .

mujahedin said...

πασόκος είσαι εσύ και σε πείραξε; -όπως είχε πει η μακαρήτισα που προανέφερες...

Bitch Girl said...

πάντα επικοινωνιακός ο Άρης... τον είδα κι γω κ μετά έβαλα να δω 2 επεισόδια Lost (οι αγνοούμενοι) λέτε να 'ταν συνειρμός;...

mujahedin said...

Ο Άρης είναι μαζί με τον Ηλία (τον Ψινάκη ντε), οι δυο ποιό μοναχικοί άνθρωποι στην ελλάδα. Αντίκρυσαν με τα ίδια τους τα μάτια την μεταμόρφωση του σύντροφου τους απο γκέι σε στρέιτ. Ούτε σε σειρές του Παπακαλιάτη (θεός) δεν γίνονται αυτά.

Pastaflora said...

εμένα πάλι μου αρέσει το πορτοκαλί.
το φοράνε οι χάρε κρίσνα!

Anonymous said...

το θεμα ειναι αν ειμαι πασοκος η οχι ?
η οτι οποιος πηδαει και φωναζη πολυ στο τελος πηδαει και τα πιανει.
η αλλιως οπως ελεγαν οι αρχαιοι προγονοι μας " μηδε πριν του τελους κακαριζε"

mujahedin said...

pastaflora: Έχω και ένα φανταστικό lp των χάρε κρίσνα, που μπορώ να σου αντιγράψω αν το επιθυμείς (το είχα αγοράσει προς 3£ στο uk απο εναν κρίσνα που μου είχε κολλήσει σαν αφροδίσιο και δεν έλεγε να φύγει αν δε ψώνιζα)
tsaa!!!: Δεν είπα οτι είσαι πασόκος. Απλώς υπενθύμισα τα σπουδαία λόγια της σπουδαίας εκείνης κυρίας(Μοσχολιού). Κατα ταλλα συμφωνώ: "μηδεν προ του τέλους..."

sportgay said...

Αχ καλέ! Εμένα μου αρέσει ο Άρης! Τόσο σεξυ λιιι και νιιι δεν έχουν ακουστεί ποτέ ξανά! Σμακ!