Wednesday, June 07, 2006

Για αλογομούρηδες...


Η καλή φίλη του MasterBlasterX, Ελένη Λουκά, μας έστειλε χθες το ακόλουθο αρθράκι και μας ενέπνευσε να ασχοληθούμε τόσο με το κοσμαγάπητο και αμφίρροπο σπορ των ιπποδρομιών όσο και με την ίδια (αφου έχω δικαίωμα να εκλάβω την πρώτη παράγραφο ως σεξουαλική παρενόχληση)...

«Λοιπόν μιας και είπαμε χθες για τις ταινίες κλί- πι –κλοπ κλίπ κλοπ, θυμήθηκα πως δεν με έχεις πάει ακόμη στον Ιππόδρομο. Δεν πειράζει ο καλός ο bloger όλα τα αλέθει. Δεν θα ήταν όμως ωραία μια Κυριακή να με δεις στο πλάι σου να φωνάζω τρέξε «Κολλημένη» τρέξε!!!! Γιατί δεν θα μπορούσα να ήμουν με άλλο άλογο.

Όμως όταν έψαξα διεξοδικά πραγματικά τα έχασα με το πώς μερικοί έχουν βαφτίσει τα αλόγατά τους. Έκπληξη δεν μου έκανε ούτε η Τίγκερ Μπελ αλλά ούτε καν η Κόζακ Σόνια. Όμως ο Γιάννης ο Ντεκικέησιον μου πήρε το μυαλό! Φυσικά υπάρχουν τα μεγαλοπρεπή όπως ο Ιουστινιανός, ο Γκάλης Φίβερ, ο Χίμλερ, ο Αυγουστίνος, ο Μιχάλης Πάουερ, ο Μέγας Αλέξανδρος, Ο Σερ Ανδρέας ο Κινγκ Φίλιππος Τι να πεις όμως για την φοράδα που τη λένε Μπαγιαντέρα ή για τον Πρινς Γηρίνο ή ακόμη για τον Άμαθους Γουίνερ; Ο Κανναούρος, ο Εσκομπάρ και ο Ποπ Μάριος άραγε να είναι καλά άλογα.; Ο Γερόλακος ή ο Ηλίας ο Ρηβέντζ να έχουν καμία τύχη; Φυσικά υπάρχει Βαζέχα και Ριβάλντο υπάρχει όμως και ο ..Φλωριάς. Εδώ να μου πεις τρέχει ο Αμαρτωλός, ο Τροπαιοφόρος , ο Άτεκνος ,ο Λάιτ Πάτριοτ , ο Ντιμάικ Φορς και ο Χαβάη Κλασσικός! Πως μπορείς να φωνάζεις το άλογό σου Χαβάη Κλασσικό; Αλλά πες εδώ ο άλλος φωνάζει την φοράδα του Γκιάρα Γκιάρα, Συννεφούλα Σταρ, Φρανσέσκα Καρρά, και Πιστούλα. Στις φοράδες με κέρδισε φυσικά η Κολλημένη αλλά και η Σόλαρ Μάτζικ. (μάλλον τρέχει με ηλιακή ενέργεια οι άλλες τρέχουν με μαζούτ).Λοιπόν τώρα που έχω εντρυφήσει προτείνω Μπουκάμπο Τσάμπιον, Καζακέλι λαβ, Φον, Τσιακουρμά και Κλούνη.

Φιλικά Ελένη Λουκά.»

Εγω παραθέτω φωτός απο μερικά «καθαρόαιμα» που φωτογραφήθηκαν σε ιπποδρομίες του San diego, και περιμένω τις δικές σας προτάσεις σχετικά με τα ονόματα που θα πρέπει να τους δώσουν οι ιδιοκτήτες τους...
Φοράδα Νο1, και Φοράδες Νο2-3-4 (κάντε κλικ πάνω τους, για να ρθουν ποιο κοντά σας)

No comments: