Thursday, December 21, 2006

Πρώτα απο ολα δηλώνω παρών




Ο ΜαστερΜπλάστερ-Χ, ήταν και είναι πάντα εδώ! Απο κει και πέρα οι λόγοι για τους οποίους προσφάτως δεν γράφω είναι:

α) Η άδεια και γελοία ζωή του τόπου δεν προσφέρει κάτι ενδιαφέρον προς σχολιασμό τελευταία.

β) Το ον-λάιν gaming που με έχει συνεπάρει

γ) Τα τρέντς και οι κλίκες της γκρικουλέικης Μπλογκόσφαιρας που καθοδηγούν τους πάντες να διαβάζουν τους ίδιους 10 μπλόγκερς και τις καθημερινές τους εξυπναδο-αμπελοφιλοσοφίες. Η αγορά δεν έχει κοινό για νεότερους και διαφορετικού τύπου μπλόγκερς. Και χωρίς κοινό δεν έχει δόξα. Και χωρίς δόξα, προτιμώ να ασχολούμαι με το β...

δ) Ο Σόλιντ φεύγει: δεν έχω ποιον να βρίσω.

ε) Το αεκ(ακι) δείχνει καλό: δεν έχω με ποιόν να γελάσω.

στ) Ο βάζελος δείχνει κακός: δεν υπάρχει κάτι νέο σε αυτό

Σε τελική ανάλυση, στα γκογκόβια μου και τα μπλόγκς... Όταν έχω κατι να πώ, θα το πώ! Για την ώρα να πάτε στον Πιτσιρίκο, που έτσι και αλλιώς θα πηγαίνατε, και να αγοράσετε και το Λιφο για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του με μόνο 9,99 ευρώ το δεπτερόλεπτο ανάγνωσης... Άκουσα οτι σε αυτό το τέυχος γράφει ενα εξαιρετικό και σπάνια πνευματώδες αρθρο για την σκωληκοειδήτιδα που έβγαλε όταν ήταν 3 χρονών και την πούλησε στο e-bay προς μόνο 1254,99 ευρώ. Και ολα αυτά για ήταν προνοητικός και την κράτησε σε ενα βαζάκι στο ψυγείο μέχρις ότου να γίνει διάσημος... Α, να περάσετε και απο του Ολντ-Μπόι που γράφει μια δακρύβρεχτη ωδή για την σπλήνα του, την οποία σύντομα θα δημοπρατήσει και αυτός, οπότε πάρτε θέση! Η πέτσα μας αρέσει!!!

**Δεν μεταδίδω άλλο! 

3 comments:

mujahedin said...

Suzi Tsuzi/Μούτα: Δεν θα είσαι μόνο ο Μούτας του Μπλόγκ μου, αλλα ουσιαστικά και ο μοναδικός αναγνώστης του! Παρόλα αυτά σε έχω εγγεγραμένο στα ιερά μου παπάρια και σε προκαλώ σε μονομαχία στο σουμπούτεο ή στο hattrick, αν ποτέ κάνουν δεκτό εναν τραμπάκουλα σαν και του λόγου σου!

Anonymous said...

πρώτα απ όλα τι σχέση έχει ο πιτσιρίκος με τον old boy; ¨εχουν εντελώς διαφορετικό κοινό. Γράψε κι εσύ τόσο ωραία για την σπλήνα σου. Επειτα δεν έχω τίποτα άλλο να σου πω.

mujahedin said...

και εγω τον θαύμασα για το άρθρο με τη σπλήνα.. Για αυτο και το έγραψα!