Tuesday, August 08, 2006

Μπόμπ Σφουγκαράκης...

Ο καλός μου φίλος, ο Μπομπ ο σφουγκαράκης ο Τετραγωνοπαντελονής, αφού παρακολούθησε την συναυλία των Tikken Zoo στο Ολυμπιακό στάδιο του Μαζιού, με πήρε τηλέφωνο και μου διηγήθηκε την ακόλουθη ιστορία έρωτα, μίσους και αγάπης:

«Πέρασα μια βραδιά απο το hooters προκειμένω να τσιμπήσω ενα μπεργκεράκι και να πάρω και μάτι τα γκομενάκια.. Για κακή μου τύχη το αγαπημένο μου γαριδομπέργκερ είχε πια καταργηθεί και αντικατασταθεί απο το φραπεδομπέργκερ, το οποίο έχει μια κουταλιά καφέ, δυο ζάχαρη, μπέικο, σος μαρμελάδα ροδάκινο και ολα αυτά ανάμεσα σε δύο τραγανά ψωμάκια, συνήθως ξεροψημένα στους 110° Φαρενάιτ.

Παρά την απογοήτευσή μου, επέλεξα το εν λόγω γεύμα απο το μενού παρέα με ενα χυμό σάπιο μήλο, το χρώμα του οποίου ουδεμία σχέση είχε με το γνωστό χρώμα της ίριδος. Το δε τελευταίο γεγονός μεγένθυνε την απογοήτευση μου και με ανάγκασε να γράψω τα παράπονα μου στο δελτίο παραπόνων του καταστήματος, ενω έστειλα και e-mail στα κεντρικά του καταστήματος, στη Nebraska, Illinois, Po Box 17929, Texas, US.

Η δε κυριότερη παρατήρηση μου αφορούσε την μη παρουσία στο κατάστημα των Tikken Zoo και δη των τσοπεράδων που συνηθίζουν να μπουκάρουν στο συναυλιακό χώρο, καβάλα στην τσόπερ τους κατα την έναρξη του 3ου τραγουδίου (διασκευή απο WhiteSnake). Υπογράμμισα δε την ανάγκη για προσθήκη σαλάτας απο σάλιο γάτας στο φραπεδομπέργκερ για εμπλουτισμό του γεύματος σε υδατάνθρακες.»

Αυτά τα τραγικά μου ανέφερε ο φίλος ο Μπομπ ο Σφουγκαράκης ο Τετραγωνοπαντελονής και μου ζήτησε να αφιερώσω το άρθρο του στον «κτιστό» προπονητή τερματοφυλάκων του Αιγάλεω FC, τον άνθρωπο με το τετράγωνο κορμί και τα χέρια κουπιά που χαρίζει ώρες γέλιου και χαράς στο κόσμο που τον θαυμάζει κάθε Κυριακή!

No comments: