Wednesday, February 21, 2007

Τουλάχιστον 5 facts που δεν ενδιαφέρουν κανέναν...

Απαντώντας στο αίτημα της αγαπητής “Pastaflora” , παρουσιάζω 5, όχι και τόσο άγνωστες πτυχές του εαυτού μου:

1. Έχω προσπαθήσει πάρα πολύ στη ζωή μου για να αποκτήσω πράγματα όπως η χοληστερίνη και τα έχω καταφέρει αρκετά καλά. Δεν προσπάθησα αρκετά για πιο σημαντικά πράγματα.

2. Αποθεώνω τα βιβλία του Robins, προσεύχομαι να αναπαυθεί η ψυχή του Καρυωτάκη, και έχω ορκιστεί αιώνια πίστη στον Αγγελόπουλο και τις ταινίες του.

3. Είμαι αρκετά περήφανος που είμαι ένας αρβανίταρος με όλα τα χαρακτηριστικά της υπέροχης φυλής μου.

4. Αγαπημένη ταινία “οι Ασυγχώρητοι”. Αγαπημένο καρτούν/υπερήρωας, ο Λούκι Λουκ. Αγαπημένη μπάντα… Ίσως οι Metallica, που είναι και επίκαιροι. Βαθιά μέσα μου όμως τρέφω μια σκοτεινή αγάπη για τον Λε-Πα και την Σαμπρίνα, τους NWA, τη Σοφία της deloitte, και τον Τζιοβάνι Σίλβα Ντε Ολιβέιρα.

5. Έχω κάνει κόντρες με καροτσάκια στο αεροδρόμιο της Γλασκόβης. Έχω “βγάλει” ένα ωμό μπιφτέκι από τον 2ο όροφο. Έχω δείξει τα οπίσθια μου από την τζαμαρία του ίδιου ορόφου σε περαστικούς. Είμαι πτυχιούχος στην ανάφλεξη των αερίων μου. Μπορώ να κοιμηθώ ακόμα και σε πεζοδρόμιο. Θα ήθελα να ήμουν γόνος των Κορλεόνε, μισώ όμως τους Ιταλούς γιατί καταναλώνουν το 70% των παγκοσμίων αποθεμάτων σε ζελέ. Θεωρώ τους πάντες, εκτός των κύκλων μου, ανάξιους λόγου και όπως είναι λογικό οι περισσότεροι μόλις με γνωρίζουν με αντιπαθούν. Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είμαι πολύ περήφανος για όλα αυτά…

Ευχαριστώ πολύ

5 comments:

sportgay said...

Αρβανίτες ενωμένοι ποτέ νικημένοι! Γουάου! Είμαι και γω, ένας αρβανίτης!
Μην ξεχνάμε και την Σοφία Αρβανίτη βεβαίως... Γιούπι!

Anonymous said...

Ναι μην ξεχνάμε την Σοφία...Α ρε Αρβανιταρε πολύ μ αρέσεις έτσι!!

mujahedin said...

Μην ξεχνάμε και τον παλαίμαχο goalkeeper Αρβανίτη ετσι;

Pastaflora said...

και τη Μπέτυ αρβανίτη επίσης.
Ρισπέκτ!

Anonymous said...

pastaflora: Ούτε την Μπέτυ Μπούπ!